Ljudi posluju sa onima koje poznaju, cijene i kojima vjeruju
Ljudi ne žele svoj novac samo predati nekoj bezličnoj korporaciji ili potpisati ugovor sa nekim koga su tek upoznali.

Ljudi posluju sa onima koje poznaju, cijene i kojima vjeruju

Popularna izreka u poslovnim krugovima, ali i istinita: Ljudi posluju sa onima koje poznaju, cijene i kojima vjeruju, posebno u poslovnom svijetu. Za poslovanje ne žele svoj novac samo predati…

Continue Reading Ljudi posluju sa onima koje poznaju, cijene i kojima vjeruju
Kupovina biznisa
Uz prave konekcije i mnogo napornog rada na tranziciji, možda ćete biti savršena osoba koja će dobar poslovni model pretvoriti u sjajnu budućnost za sve uključene.

Kupovina biznisa

Ako mislite da imate ono „nešto“ da budete poduzetnik, ali radije ne biste započeli sa idejom od početka - ili jednostavno nemate novu ideju vrijednu toga - možda ste odličan…

Continue Reading Kupovina biznisa
Koronavirus – poslovanje nakon pandemije
Organizacije već sada moraju postaviti temelje za svoj oporavak.

Koronavirus – poslovanje nakon pandemije

Uporedo sa teškom zdravstvenom i humanitarnom krizom uzrokovanom pandemijom koronavirusa, rukovoditelji širom svijeta se suočavaju sa ogromnim poslovnim izazovima: kolapsom potražnje kupaca, značajnim regulatornim izmjenama, prekidima lanca nabave, nezaposlenošću, ekonomskom…

Continue Reading Koronavirus – poslovanje nakon pandemije
Razlozi zašto prodati biznis
Pročitajte 11 najčešćih razloga zašto se vlasnici biznisa odluče za prodaju.

Razlozi zašto prodati biznis

Ljudi postaju poduzetnici iz različitih razloga. Možda ste slučajno pronašli način kako da obično pisanje bloga pretvorite u zaradu, možda ste naslijedili porodični biznis ili proširili posao van države. Šta…

Continue Reading Razlozi zašto prodati biznis