Biznis strana Google-a: Kompletan vodič za lokalni SEO (search engine optimization)
Saznajte najnovije promjene za Google poslovne profile, ažurirajte funkcije i
održavajte svoj poslovni profil zanimljivim za postizanje optimalne vidljivosti i efikasnosti ovog alata.
Jedna od najefikasnijih strategija za lokalni SEO, kako bi poboljšali svoje rangiranje na Google-u i privukli klijente, jeste postavka i optimizacija Google poslovnog profila. Međutim, pravljenje Google poslovnog profila je samo prvi korak, potrebno je redovno optimizovati, provjeravati i ažurirati profil s novim informacijama kako biste privukli potencijalne kupce.
Važno je napomenuti da sam Google i drugi korisnici mogu mijenjati vaš profil, uključujući adresu, radno vrijeme, fotografije, recenzije i druge informacije. Google poslovni profil nije samo vaš, nego je i profil zajednice. Skoro svako na internetu može doprinijeti vašem profilu, a Google podstiče korisnički generirani sadržaj (UGC) kao što su recenzije, pitanja i odgovori, fotografije, videozapisi i drugo.
Redovno provjeravajte svoj Google poslovni profil kako biste osigurali da nema netačnih promjena, koje u konačnici mogu naštetiti vašem biznisu. Uvijek slijedite smjernice Google-a. Drugim riječima, ukoliko imate Google poslovni profil, sudjelujete u Googleovoj igri, a Google određuje pravila. Za uspjeh trebate slijediti smjernice Google poslovnog profila, inače možete biti i suspendovani.
Upravljanje Google poslovnim profilom, za biznise sa više lokacija, lakše je uz Google Business Profile Manager. Ovaj alat pruža najveću fleksibilnost za upravljanje više profila na jednom mjestu. Ako ste u pokretu, možete upravljati svojim unosom u aplikaciji Google Maps. Prijavite se na mail adresu koju koristite za upravljanje profilom preduzeća, kliknite na svoju sliku, a zatim na opciju “Vaši profili preduzeća”.
Kako biste optimizovali Google poslovni profil, redovno ažurirajte informacije, pratite recenzije, koristite poruke, dodajte fotografije, unosite proizvode i usluge te objavljujte novosti.
Ne zaboravite odgovarati na postavljena pitanja i tražiti recenzije od svojih lojalnih
klijenata i korisnika, jer one igraju ključnu ulogu u izgradnji povjerenja i rangiranju.
Potrebno je posebno naglasiti da Google kontinuirano mijenja Google poslovne
profile (GBP) i one mogu biti suptilne, ali i veoma značajne što uključuje dodavanje novih opisa i karakteristika biznisa. Upravo iz navedenog razloga savjetujemo da provjeravate svoj profil, pratite notifikacije i novosti.
Održavanje profila optimizovanim i ažurnim je od izuzetne važnosti kako biste osigurali da vaš biznis ostane atraktivN za korisnike koji pregledavaju vaš poslovni profil. Kroz česte provjere, možete brzo reagovati na izmjene, osiguravajući da su informacije o vašem poslovanju tačne i relevantne. Ovo je ključno ne samo za održavanje povjerenja među korisnicima, nego i za poboljšanje vašeg rangiranja na Google-u, jer on voli aktivnost i korisne informacije za zajednicu.
Ukratko, budite proaktivni u održavanju ažurnosti i kvalitete vašeg Google
poslovnog profila kako biste iskoristili sve prednosti koje lokalni SEO i online
prisutnost mogu pružiti vašem biznisu.
Napomena: Ovaj vodič pruža osnovne smjernice, ali preporučujemo redovnu
provjeru Google smjernica za najnovije informacije i promjene.