Marketing trendovi 2024

Tek smo zakoračili u drugi mjesec 2024. godine, a januar je potvrdio većinske naznake trendova koji će oblikovati ovu godinu.

Umjetna inteligencija
Ova tema više nije tabu, jer glavni online komunikacijski kanali već prepoznaju utjecaj AI alata i čak promovišu njihovo korištenje. Na primjer, YouTube je uveo alate bazirane na umjetnoj inteligenciji s ciljem “demokratizacije kreativnosti”, što kompleksne zadatke čini jednostavnijim. TikTok je također dodao opciju označavanja sadržaja koji podržava ili generiše AI.

TikTok nije samo za generaciju Z
Ova platforma nastavlja širiti svoj doseg, a starije generacije sve više se pridružuju, doprinoseći rastu raznolikosti publike. U tom kontekstu, pojavljuje se novi trend – “granfluenceri”, što je spoj engleskih riječi “grandparents” i “influencer”, što u doslovnom prijevodu znači djedovi i bake influenseri. Ovaj trend pokazuje kako starije generacije stiču uticaj na društvenim mrežama, posebno na platformama poput TikToka.

Online trgovina – prodaja putem društvenih mreža
Nekoliko društvenih mreža već je uvelo segment za kupovinu i prodaju različitih proizvoda i usluga. TikTok se nedavno pridružio ovom trendu, a već bilježimo izvanredne rezultate ovog alata za krajnje korisnike.

Ovo su samo neki od trendova koje možemo očekivati ove godine, a važno je prepustiti se stručnjacima i pratiti razvoj događaja. Jer kako mi kažemo – nije sve u marketingu, ali je marketing u svemu.