Image

Biznis strana Google-a: Kompletan vodič za lokalni SEO (search engine optimization)

Saznajte najnovije promjene za Google poslovne profile, ažurirajte funkcije i održavajte svoj poslovni profil zanimljivim za postizanje optimalne vidljivosti i efikasnosti ovog alata.

Jedna od najefikasnijih strategija za lokalni SEO, kako bi poboljšali svoje rangiranje na Google-u i privukli klijente, jeste postavka i optimizacija Google poslovnog profila. Međutim, pravljenje Google poslovnog profila je samo prvi korak, potrebno je redovno optimizovati, provjeravati i ažurirati profil s novim informacijama kako biste privukli potencijalne kupce.

Važno je napomenuti da sam Google i drugi korisnici mogu mijenjati vaš profil, uključujući adresu, radno vrijeme, fotografije, recenzije i druge informacije. Google poslovni profil nije samo vaš, nego je i profil zajednice. Skoro svako na internetu može doprinijeti vašem profilu, a Google podstiče korisnički generirani sadržaj (UGC) kao što su recenzije, pitanja i odgovori, fotografije, videozapisi i drugo.

Redovno provjeravajte svoj Google poslovni profil kako biste osigurali da nema netačnih promjena, koje u konačnici mogu naštetiti vašem biznisu. Uvijek slijedite smjernice Google-a. Drugim riječima, ukoliko imate Google poslovni profil, sudjelujete u Googleovoj igri, a Google određuje pravila. Za uspjeh trebate slijediti smjernice Google poslovnog profila, inače možete biti i suspendovani.

Upravljanje Google poslovnim profilom, za biznise sa više lokacija, lakše je uz Google Business Profile Manager. Ovaj alat pruža najveću fleksibilnost za upravljanje više profila na jednom mjestu. Ako ste u pokretu, možete upravljati svojim unosom u aplikaciji Google Maps. Prijavite se na mail adresu koju koristite za upravljanje profilom preduzeća, kliknite na svoju sliku, a zatim na opciju “Vaši profili preduzeća”.

Ukratko, budite proaktivni u održavanju ažurnosti i kvalitete vašeg Google poslovnog profila kako biste iskoristili sve prednosti koje lokalni SEO i online prisutnost mogu pružiti vašem biznisu.

Napomena: Ovaj vodič pruža osnovne smjernice, ali preporučujemo redovnu provjeru Google smjernica za najnovije informacije i promjene.